SALES

force

Z roku na rok coraz więcej firm dostrzega, że prowadzenie akcji wsparcia sprzedaży nie tylko wpływa na wzrost przychodów, ale także buduje ich przewagę na rynku. Rosnąca świadomość przekłada się na popularność narzędzi, które pozwalają wyprzedzić konkurencję i wyrwać się z obecnej na rynku wojny cenowej. Trend ten dotyczy zarówno akcji skierowanych do konsumentów, jak również kontrahentów i partnerów biznesowych, których udział w procesie sprzedaży jest niezwykle istotny w wielu branżach.


 


SALES FORCE odpowiada za:


  • przetwarzanie zamówień

  • zarządzanie kontaktami/ relacjami z klientami

  • wymianę informacji

  • kontrolę stanów magazynowych

  • śledzenie zamówień

  • analizy i prognozy sprzedażowe

  • planowanie i kontrolę pracy zespołu sprzedażowego

 


Dodatkowo przeprowadzamy Outsourcing sił sprzedaży:


  • Rekrutacja

  • Szkolenie

  • Nadzorowanie pracy

  • Dowolna, zgodna z oczekiwaniami klienta forma raportowania pracy

  • Pełna obsługa administracyjna projektu

  • Cykliczne podsumowanie wyników oraz analiza efektywności

Do zadań PH zaliczamy rozszerzanie asortymentu oraz budowę półki, realizacje zadań dodatkowych (konkursy, promocje, dodatkowe ekspozycje) i raportowanie online na bazie autorskiego programu – urządzenie mobilne.


Co do przebiegu wizyty PH, mają oni za zadanie prezentacje firmy oraz jej produktów.  PH odpowiadają także za edukację zatrudnionego personelu i raporty z wizyt sporządzonych na urządzeniu mobilnym.